@rhivi 6/2019
Andras Sipos: Budapest Time Machine
Željko Trbušić: Zašto je arhivima potreban sustav za optičko prepoznavanje znakova?
Stevan Mačković: Iskustva na projektu suradnje Povijesnog arhiva Subotica i Memorijalnog muzeja Holokausta iz Washingtona
Marinko Barčan, Željka Miklošević, Danijela Rešetar: Kuća Petra Preradovića
Tonko Barčot: Stare fotografije Janjine: o web projektu jednog zanesenjaka i njegovom institucionalnom dosegu
Biserka Budicin, Mirela Mrak: „Store the future – artists, memoirs and civil rights for Europe in third millennium“
Gordana Vnuk: Kreativni arhivi u programu Eurokaza
Tamara Štefanac: Topoteka Hrvatskog željezničkog muzeja na primjeru Vinkovačke željezničke zbirke
Valerija Macan Lukavečki: Topoteka Zagreb – povijesni centar
Nela Kušanić: Cha-cha-cha, quick step i zašto je Josip II. posebno cijenio banske krajiške postrojbe
Petar Džaja, Edita Francišković: Arhivsko i muzejsko nasljeđe Veterinarskog fakulteta u Zagrebu
Nataša Petrović, Jelena Glišović: Specijalne zbirke u otvorenom pristupu
Dragana Peruničić, Ana Vukobrat: Elektronski registar stare i rijetke knjižnične građe u Narodnoj biblioteci Srbije
Darija Damjanović Barišić, Ankica Landeka: Zavičajni fondovi i zbirke u knjižnicama panonskog prostora: u digitalnom okruženju
Dubravka Pejić Čaldarević, Jelena Balog Vojak, Zdenka Šinkić: Sjećanja na 20. stoljeće: Izbor dokumenata iz osobnih i obiteljskih ostavština HPM-a
Jasenka Faber Bogdan: Deset godina Digitalne zbirke Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti
Zdenko Jecić: Hrvatska tehnička enciklopedija – Portal hrvatske tehničke baštine
Sanja Sekelj: Digitalna povijest umjetnosti – metode, prakse, epistemologija
Vlatka Lemić: 350 godina povijesti i arhivske baštine Sveučilišta u Zagrebu
Zlatko Draganović: ICARUS aktivnosti