• Andras Sipos: Budapest Time Machine

  • Željko Trbušić: Zašto je arhivima potreban sustav za optičko prepoznavanje znakova?

  • Stevan Mačković: Iskustva na projektu suradnje Povijesnog arhiva Subotica i Memorijalnog muzeja Holokausta iz Washingtona

  • Marinko Barčan, Željka Miklošević, Danijela Rešetar: Kuća Petra Preradovića

  • Tonko Barčot: Stare fotografije Janjine: o web projektu jednog zanesenjaka i njegovom institucionalnom dosegu

  • Biserka Budicin, Mirela Mrak: „Store the future – artists, memoirs and civil rights for Europe in third millennium“

  • Gordana Vnuk: Kreativni arhivi u programu Eurokaza

  • Tamara Štefanac: Topoteka Hrvatskog željezničkog muzeja na primjeru Vinkovačke željezničke zbirke

  • Valerija Macan Lukavečki: Topoteka Zagreb – povijesni centar

  • Nela Kušanić: Cha-cha-cha, quick step i zašto je Josip II. posebno cijenio banske krajiške postrojbe

  • Petar Džaja, Edita Francišković: Arhivsko i muzejsko nasljeđe Veterinarskog fakulteta u Zagrebu

  • Nataša Petrović, Jelena Glišović: Specijalne zbirke u otvorenom pristupu

  • Dragana Peruničić, Ana Vukobrat: Elektronski registar stare i rijetke knjižnične građe u Narodnoj biblioteci Srbije

  • Darija Damjanović Barišić, Ankica Landeka: Zavičajni fondovi i zbirke u knjižnicama panonskog prostora: u digitalnom okruženju

  • Dubravka Pejić Čaldarević, Jelena Balog Vojak, Zdenka Šinkić: Sjećanja na 20. stoljeće: Izbor dokumenata iz osobnih i obiteljskih ostavština HPM-a

  • Jasenka Faber Bogdan: Deset godina Digitalne zbirke Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti

  • Zdenko Jecić: Hrvatska tehnička enciklopedija – Portal hrvatske tehničke baštine

  • Sanja Sekelj: Digitalna povijest umjetnosti – metode, prakse, epistemologija

  • Vlatka Lemić: 350 godina povijesti i arhivske baštine Sveučilišta u Zagrebu

  • Zlatko Draganović: ICARUS aktivnosti